Tuesday 1 February 2011

Supergirl

...dnes mi moja veľmi blízka duša pripomenula,
že aj ja som sa kedysi takto cítievala...

Čo sa stalo, kde sa to podelo,
ako to ( sa ) mám ZASA nájsť...

Možno stačí len...
...otvoriť okno dokorán,
...zhlboka dýchať
...pomaličky spojiť horné a dolné mihalnice
...a VERIŤ

Ďakujem za najkrajší darček mojej Supergirl

( kliknite si aj vy )


Just today, a very close soul of mine
reminded me
that I also used to feel that way...

What happened to me...
how...
and why...

Where can I find it ( me ) AGAIN ?

is it enough to
....throw the windows wide open
....take a deep breath
....close my eyes
.... and believe I can ?

Thank You for this super present, my Supergirl

( Little click on the link above transforms you directly to Supergirl-dom )






No comments:

Post a Comment